April en de kleuters

April wordt kleutermaand!

Elke vrijdag ga ik iets posten dat op een of andere manier met het kleuterleven te maken heeft. Ik heb daar twee goede redenen voor:

  1. kleuters en creativiteit, dat gaat geweldig goed samen
  2. mijn eigen kleuter verjaart deze maand, hihi 🙂

 

Wat het precies gaat worden, daar ben ik nog niet helemaal uit. Hm, dat wordt spannend…

10 gedachtes over “April en de kleuters

      1. Pills are not the answer, my friend! Die kleine een paar uur trappen laten doen alvorens de trein te nemen en op de reis zelf een stapel papier, potloden en wat stickers met zeerovers op, dat lijkt mij toch een gezondere oplossing.

  1. Pingback: Het varkentje dat altijd lachte – Kattebelletjes

Geef een reactie

