Zomerlezen: ge zult maar zes zijn

Hier een kleine schrijfuitdaging voor mezelf: een soort mix proberen tussen “The Secret Diary of Adrian Mole” en “Matilda”.

Dat wordt dan gezultmaarzeszijn.wordpress.com

Voor wie deze zomer af en toe zin heeft om korte stukjes te lezen.

En om mezelf een beetje in een schrijfritme te dwingen.

Voor wie goesting heeft: I hope you´ll like it.

 

 

 

8 gedachtes over “Zomerlezen: ge zult maar zes zijn

    1. Ik denk dat ik het personage een beetje te slim heb gemaakt voor een zesjarige 🙂 Maar aangezien dat voor Matilde en Calvin (zie Calvin en Hobbes) ook werkte, dacht ik, ach, waarom niet 🙂
      En voor zover ik dat kan inschatten, is mijn dochter wel heel erg gelukkig, inderdaad 😉

      1. Zelfs als het dat is, is het nog creatief en goed gevonden. Van de nood een deugd maken is een kunst die niet iedereen gegeven is. Explore it!

Geef een reactie

