Nederlandstalige nummers en een muziekloos liedje

Deze blogpost van Falderie gaf een flinke zwaai aan de windmills of my mind, dat op volle toeren begon te zoeken naar welke Nederlandstalige nummers er met reden in mijn geheugen zijn blijven hangen. En ik kwam uit bij deze top 3:

Liefde is alles –Bart Peeters

Mijn mansarde – Wannes Van de Velde

De Aarde – Urbanus

Wou er ook nog iets van Boudewijn de Groot bijzetten, maar ik kon niet meteen kiezen welk dan.

Ik heb zelf ooit welgeteld één liedjestekst geschreven (“Bridezilla op zoek” –mét verwijzing naar Bart Peeters, ik kon het niet laten, ge weet al lang dat ik een fan ben), maar er staat nog geen muziek op. Is wel heel ritmisch te lezen 🙂 Dus als iemand zich geroepen voelt…

 

 

 

 

Geef een reactie

