Hit the road, Jack

Ik had een video beloofd, en hier is ie:

 

We hadden op voorhand geen soundcheck kunnen doen, dus daarom zie je me halverwege nog rap wat bijregelen. Ik wist precies ook niet goed wat ik met mijn handen aanmoest (dus frullen we maar wat met ons haar, of spelen met de kabel van de microfoon, is dat niet geweldig schattig). Laura ging aan het begin van de tweede strofe over in puur gibberish, en oeioei, wat was dat daar op het einde, vlak voor het slotakkoord? En dit alles zoals u weet onder het motto: lol vóór perfectie.

Anyway, mission accomplished. We hebben ons geweldig geamuseerd 🙂

Dit is trouwens wat de band vorig jaar deed, voor erin gezongen werd:

 

 

 

14 gedachtes over “Hit the road, Jack

  1. Pingback: 2016 – 2017 – Kattebelletjes

Geef een reactie

