Het Stappenplan

Het Stappenplan

  1. een stappenplan maken
  2. materiaal verzamelen
  3. Russisch leren (*)
  4. schrijven, schrijven, schrijven
  5. herschrijven, herschrijven, herschrijven
  6. laten nalezen
  7. de testrit (*)
  8. uitgevers zoeken
  9. werk inleveren
  10. wachten op een antwoord

 

En stap 1 is almeteen gezet!

Waw, als het zo vooruit blijft gaan 😉

 

(*) Uitleg zal volgen, en ´t is logischer dan het lijkt hoor. Ik heb hier geen cannabis zitten smoren op het terras, haha.

 

 

 

 

20 gedachtes over “Het Stappenplan

    1. Inderdaad, dat hoort eigenlijk bij stap 2, het verzamelen van de informatie. Ik heb al veel hier en daar opgeschreven, en er zit ook veel in mijn hoofd natuurlijk, maar nu moet ik er een lijn in proberen te krijgen… Dat zal nog best moeilijk worden, denk ik…

    1. Bedankt Prinses 🙂 Ik zie nu ook al dat veel dingen door elkaar lopen..
      Ben trouwens bezig in “Playing Big” van Tara Mohr -steengoed. Heel erg bedankt voor die tip. Je gaat er echt anders van denken!

Geef een reactie

